lördag 10 april 2010

En lugn stund

Har haft svårt att få tiden att räcka till sedan jag började jobba. Men idag blev det en stund över och jag hann faktiskt med att fota lite. Önskade verkligen att jag hann med att ta mer kort. Älskar min kamera och skulle vilja lära känna den ännu bättre. Mycket av mitt fotointresse har kommit genom bloggen. Och sedan när jag fick möjlighet att se ett proffs jobba har det intresset växt ännu mer.

Idag kommer det ett par bilder från hallen på plan 2. Kan inte få nog av dessa tomma ramar. Hittade ett par till på loppis härom dagen. Kan liksom inte stå emot dem.

Ha nu en fortsatt skön helg!!

Kram Anna

4 kommentarer:

Millas hem sa...

Jag håller med dig! Ramar är riktigt svåra att bara gå förbi!=))

Kramis

Joans Country Living sa...

Så herlig en blog, du har! Rigtig flotte fotos ;o) Jeg kommer gerne tilbage...

Stor hilsen Joan

Carinas smedja... sa...

Vad roligt att ha en frände i att ha dille på ramar. Jag är precis likadan!
Carina

mig & alice sa...

Är det därför du är så osynlig min vän ;-)???

Snygga ramar till ett snyggt hem, precis som det ska vara.

Kommer du på mässan i helgen?

Kraaam
Melinda